Kick-off 2023

Het nieuwe studiejaar is begonnen en zoals ieder jaar starten wij met een grootste kennismakings Kick-off voor onze nieuwe studenten en nieuwe coaches.

Stichting Anne-Bo heeft voor 2023 een recordaantal nieuwe studenten omarmd: 55  (en elk gematcht met een persoonlijk coach). Dit brengt het totaal op 108 studenten and counting!

Op vrijdag 1 september waren we weer te gast bij Clifford Chance in Amsterdam. Vanaf 09:30 uur druppelde iedereen binnen, meiden, coaches en ook dit jaar een aantal van onze sponsoren. Om 10 uur sharp werd het programma geopend met een welkoms- (maar bovenal dankwoord) voor de aanwezigen. Hierna droeg Khadija, stadsdichter uit Den Haag, een prachtig gedicht voor en vervolgens heeft Sophie van Gool als keynote speaker een sterk verhaal verteld om onze meiden en coaches te inspireren, waarbij ze ook een aantal bruikbare tips gaf.

Na de opening gingen de groepen uiteen voor een interactief spel onder leiding van Levina de Vreeze van Thomas International gebaseerd op de SPA (persoonlijkheidstest) die alle meiden en coaches gemaakt hebben. Waar de meiden in eerste instantie wat huiverig waren voor een ‘test’, vond iedereen het nu juist heel fijn om meer inzicht te hebben hoe je zelf in elkaar zit en waar je sterktes en talenten liggen.

De andere helft van de groep werd in een naastgelegen zaal getrakteerd op twee zeer inspirerende jonge sprekers. Onze student Saskia Nederlof en gastspreker Saptarsie Chowdhure Barua namen ons mee door hun levensloop en het pad dat zij bewandeld hebben. Indrukwekkend om te horen!

Na wederom een prachtig gedicht van stadsdichter Nachoua, hebben we de Kick-off afgesloten met een heerlijke walking lunch en konden alle meiden met een goed gevulde goodybag, aangeboden door onze coach Hanneke Rinkes-Meijer van Care Cosmetics, weer op weg naar huis.

Klik hier voor de aftermovie.